En sockerbagare...

Vilken mysig kväll jag och Felix har haft idag.
Vi har gjort pepparkakshus:)
Passade på medans L jobbade eftermiddag.
Inga större skador blev de bara en blåsa på mitt finger.
E du får inte röra den jag är egenyttig... ;)
Felix hade super kul, de är kul att han börja kunna pyssla nu.

Felix husbygge i bilder ;)
 
    Först kollar vi så vi har alla delar. Tror att någon han tjuvsmaka;)





Vadå inte har jag nå i munnen...



 Dekoratinonen, måste tipsa om glasyren som gick köpa i tup skit bra va den.
 Tycker det är bökigt att få rätt tjocklek på den.
Felix




Håll i er här kommer mästerverket



Värsta arkitekten om det nu stavas så...

Han även göra ett själv det blev ett pimpat hus;) bling.. bling.. på skorstenen..
Undra vem som tyckte det var roligast att göra hus?

                                



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Det verkar ha gått bra, vad duktiga ni är!

2008-12-03 @ 21:28:37
Postat av: elin

Men vilken tur att du fick en egen blåsa...

Blev faktiskt lite inspirerad, kanske blir ett hus till helgen! Med mycket choklad på.

2008-12-03 @ 21:47:46
Postat av: Nina

Tror jag ska spara blåsan till imorgon ;)..hi..hi

2008-12-04 @ 00:00:48
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: hanna

Vad duktig han har varit :) Ett riktigt mästerverk ;)

2008-12-04 @ 10:06:16
URL: http://jagheterhanna.bloggagratis.se
Postat av: sara

Ser att han släktar på sin mamma, är det säkert att det inte var du som gnagade hörnet på pepparkakshuset ;-) Förresten har nibörjat fixa i köket? Tyckte det ser ut så.

Kram kram!

2008-12-04 @ 12:46:32
Postat av: sara

vilka fina hus! Ditt skulle vara riktigt dyrt med allt bling bling

2008-12-04 @ 21:46:48
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0