Julstök

Igår klädde vi ju gran gissa om Felix tyckte det var kul...
Men han har inte fattat att man inte behöver hänga alla åoller på samma
plats... sötisen...
Jag älskar att klä granen men i år vart den inte riktigt som den brukar... ;)

L la till o med en hjälpande hand med andra ord en riktig familjekväll.
Tycker att granen ska va pimpad till max men hittade inte min andra ljusslinga
så den är inte lika pimpad som vanligt men men...
Är stolt över att jag inte har hängt om där felix gjorde en klase med poller.
Nog för att de klia i fingrarna på mig men det har ju sin charm.

Här kommer lite kort med Felix in action.



Felix pollklase;)



Både snutte o tutte måste ju få va med...




När ska berget sluta växa... det lär ju inte va mindre efter helgen...
Ni ser ju att väggarna inte är färdiga i köket....
Blir först efter jul tillsdess får vi ha en bård uppe vid taket=)




Kommentarer
Postat av: sara

åh, vad mysigt längtar hem som tusan!

Kram Sara

2008-12-18 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0