Rast...

Nu har jag rast i mitt julstök har bara skinka och skurning kvar =)
Just det  Lars arracsbollar ska gjöras för han måste ha sånna till jul.
Hanns mamma har alltid det... hi..hi..

Måste bara skicka en speciell JUL kram till Nils som är kvar där nere.
Vi tänker på dig hoppas du får det bra.
Felix kommer att sakna sin tomte :)
Ditt julkort kommer vilken dag som hällst för inte har vi glömnt dig.

Nä nu är det nog färdigt rastat  för mig.
Snart kommer tomten.  =)





Felix förra vinter.

♥GOD JUL♥


Kommentarer
Postat av: Maria med familj

God jul på er! Kram från oss.

2008-12-23 @ 23:57:43
Postat av: Jessica

God Jul på mina underbara vänner i Böle!

Kramen från stan!!!!

2008-12-24 @ 13:37:02
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0