Sommaren 2004

Sommaren 2004 vad ska man säga mer än det var fullt ös hela tiden...
Förfesterna var som en regel hemma hos mig på kyrkbrogatan.
Deltagarna var som fördemesta Jag, Elin, Emma och Linda.
Alla var vi då singlar... Tänk va saker som kan händ på 4år nu är vi alla MAMMOR :)
Å singlar är vi inte längre el endel av oss röjer fortfarande... eller hur är det med det nu? ;)

Men kul var det... Tror alla behöver minst en sån sommar innan man lungnar ner sig...
Skulle verkligen rekomendera det till alla innan det är dax för barn och karlar.
Nu kan man glatt titta tillbaka och va nöjd med att man fick den bästa i slutändan:)
Nä nog med återblickar för idag... det är ju i nuet man lever.

MEN TACK TJEJER FÖR DEN SOMMAREN OCH ALLA ANDRA DAGAR
BEST FRINEDS FOR LIFE.

Emma minns du hur vi fick kämpa för att få bort penntningen i ditt hår?..hi..hi
I like it stort som det ska va.. för håret kan ju aldrig bli för stort enligt mig.
Miss you...

Korten har jag lånat av Elin utan att fråga men hoppas det är ok.. TACK..

Jag och Elin
Med cigg och telefon i höggsta hugget ;)

 

Elin och Emma smile =)



Elin och Emma röjer på dansgolvet...



Linda och Emma



                                                 
 Håret ska plattas och tuperas som alltid den sommaren.
Lite rökpauser hann vi alltid med... telefonen fick följa med då oxå...
Man får ju inte missa nå ;)
                                 
    

Kommentarer
Postat av: L

Ni har blivit gammla hela bunten på 4år :)

2008-12-30 @ 17:22:52
Postat av: elin

L: du har väl ändå blivit ännu gamlare!!

2008-12-30 @ 20:40:58
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: L

Elin!!!!



Men jag är som ett lagrat vin eller whisky, blir bara bättre och bättre för var år som går ;-)

2008-12-31 @ 00:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0