pimpad betskena..ha..ha

Tro att jag blev förvånad när jag gick till tandläkaren.
Inget hål var de utan tanden var överbelastad, visst inte ens att en tand kunde bli de.
Sen så kunde dom bara fila ner den lite å avakta till på måndag när jag ska dit igen.
Inte fick jag nå mindre smärta för de!!!
Lite pinit för att ta upp en akutid för de men för mig var de akut som sagt va så är jag
paralyserad när jag har smärtta.
P.S gratis var de inte häller.

Skulle de inte bli bättre så fanns det ett till altenativ... betskena...!
Måste jag säga att de inte är aktuellt nog för jag tror att man bara ska ha den på natten
men nej tack.
Kanske man kan pimpa den i så fall rosa med bling bling..hi..hi
Då blir man ju en verkligen en sexig småbarns mamma...då lär man väll få ligga konstant...;)
eller så inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0