Virriga Ninas helg...

Då var de måndag igen veckorna rusar fram...
Snart är de Jul = mys, o presenter I like ;)

Detta har hänt...

Fredag var de jobb och dagis hämtning som låg på schemat.
Senare på kvällen åkte vi o fixa inför loppisen kul va de. Hade ju
tänkt ta kort men virriga Nina hade ju glömnt kameran på Liljas kalas.
om man säger så belev inte L chockad över att jag hade glömnt den.
De är typiskt mig att glöma o inte märka de i första taget.

Lördagen var de loppis dax fy va kul de va måste bli en en vana med tjejerna.
Ett stort plus att man gjorde sig en liten hacka... de gillas.
Sen var de stres handling för vi skulle ha middags gäster vi vart 13st.
Fråga mig inte varför jag väntade med att handla till lördagen...
Ska även till läggas att jag glömde hälften så jag var tvungen åka tillbak å handla.
Men ni blir väll inte chockade sen skulle jag klämma in en snabb städning.
Svettigt värre blev de. Måste till lägga att loppisen slutade 15,00 o maten skulle va
klar 18,00... ops... Men de blev god mat tack L.

Söndag var ju farsdag så de blev mycke fika o mat.
Felix har ju den bästa pappan o morfar såklart ;)

Ska nog ta o hämta kameran imorgon om dom är hemma.
I så fall blir de tur i vårt hus på ons.
Nu ska jag se tjejfilm o mysa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0