- ca 6500kr... :(

Nu va måndagen gjord, har gått bättre än väntat.
Hade ju mitt sista besök hos tandläkaren idag eller ska dit igen i mars.
Men de är ju ett tag bort då ska de diskuteras brygga ska sätta in en el två nya tänder.
Dock vart jag ca 6500kr fattigare idag men men thats life...

När jag kom hem var jag så bedövad så jag kunde tuvär inte äta middagen;)
Sen gick hela familjen Bergström/Magnusson ut o skotta inte för att de tillhör
min uppgift men jag tog bara lite vid bron.
Tog på mig en mössa tror att de var första gången Felix såg mig i de för han peka
å skratta för full muggar..hi..hi
Han mins väll inte från förra vintern, men av reaktionen att döma lär de dröja innan
jag tar på mig en mössa igen ;)

Nu blir de mys o kanske en film med min pojkvän;) ha..ha..
Humorn på topp för Magnusson idag...

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas verkligen min räkning efter tandläkarbesöket imorgon blir lite eller ganska mkt mindre :-)

2008-11-24 @ 19:39:00
Postat av: Jessica

Jag har också sett dig i mössa idag!

Du var ju kanon snygg...

2008-11-25 @ 00:10:24
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu var det länge sen igen...himla kul att få läsa bloggen o höra hur ni har det. Vad sägs om skeppet nån dag? Skulle gärna vilja se nya hårkulören;-) Låter spännande för en fegis som mig. Kram o sov gott!

2008-11-25 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0