"Naken" på jobbet

Man har verkligen varit snygg på jobbet idag.
Vi började 6 på morgon!!!
Inventerings dax fy va jobbbigt.
Så de var bara att dra på sig lite mjuka kläder
å sköna skor.
Hör å häpna inte ens nå smink  kan lungt säga att de blev kepa på;)
Tror aldrig annars att jag har varit helt "naken" på jobbet.
Tur var de då att jag inte behövde va ute i butiken fick va
på lagret å sen i källaren.
Kan bara säga att de såprade ut där nere med några tjejer
som hade varit vakna sen 5 på morgonen...;)
Men vad jag gillar "mina" tjejer för annars skulle de nog inte va så kul att
sitta i källaren i x antal timmar. Men snygga va vi ;)

Tror dock att "naken på jobbet" inte blir imorgon ska in i skyllten
å då är väll de inte så passande...HA..HA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du var ju super snygg idag vännen!

Väntar på ditt dagliga samtal...

2008-10-13 @ 21:19:10
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: nisse

hade gärna vart med er brudar i källarn=)



kram på er....

2008-10-14 @ 17:49:31
Postat av: Elin

Ja du Nisse-pisse, nu ser du vad du går miste om...

2008-10-14 @ 19:44:03
Postat av: sara

Tyckte du klarade av den nakna sanningen galant! Jag hade dock velat se ditt nakna ass i mot skyltfönstret i dag. Iallafall alla andras miner!

2008-10-14 @ 21:38:56
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag minns en tid då vissa personer (nämner inga namn);-) Var sminkade sig bara för att gå på kiosken... läs:som var i samma hus som den personen bodde i då...Framsteg älskade syster... framsteg!

Pööössss!

2008-10-15 @ 01:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0