Tvätt inte L grej... ;)

För oroliga läsare kan jag lungna er...
Visst jag städar o tvättar men Lars gör ganska mycke mat
hemma. Specielt om vi ska ha främande föe då är de kul.
Men på vardagarna är de inte lika kul. :)

Skulle inte vilja att Lars tvättade mina o felix kläder dom
skulle inte va fina länge!
Han vet inte ens att skjöldmedel finns. För att inte tala om
att sortera tvätt efter färg o grader...
Nä gör de själv annars skulle klädkontot bli ännu högre...
Föresten kan de bli de? ..ha..ha...
De kan väll aldrig bli för högt.

oj nu börjar mitt program på TV.


Kommentarer
Postat av: Rille

Jobbar du nästa vecka Nina?

Skulle nämligen vilja prova ut Leejeansen vi pratade om!

2008-10-09 @ 23:07:23
Postat av: Anna Hieta

Det är väl inte konstigt att Lars gör så lite hemma, han är ju utarbetad efter allt dubbelarbete. jag menar att jobba heltid och samtidigt sköta bloggen måste ju ta på krafterna.

2008-10-10 @ 09:22:59
Postat av: Anonym

2008-10-10 @ 13:31:38
Postat av: Nina

Jobbar hela veckan först ledig på lör.

Får inge ansikte på dig... Så vem är du?

Blir kul att se :)

Ibland står de bara still i hjärnan...

2008-10-10 @ 13:33:37
Postat av: Nina

Jo, de har nog stigit han år huvudet...

Men ser ingen skillnad på nu o innan de var inte som han var mer hjälpsam då...

Men en super kille är han fins alltid när man behöver han;)

2008-10-10 @ 13:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0