Löpsteg skulle inte tro de va...

Å nu var en till dag gjord. Tycker tiden springer iväg... för inte är de då jag för jag har nog
inte tagit ett löpsteg på typ 10år (jag lovar).
De är på lill killen man ser de, han har börjat "leka" bebis ligger där å gnyr. Då tänker jag
att han är ju en bebis han behöver inte "leka". Men de är ju bara att inse när man är dryga 2 är
man en stor kille. För mig är han bebis å för pappa stora killen.
Därmot har jag försökt förklara att bebisar inte gnyr hela tiden men de går inte hem.
Nätt han kommer alltid att va mammas "lilla" bebis... :)
Jag själv är ju "lillan" i familjen å jag är 26 rusandes mot 27...

Kvällen ha varit mysig med J med familj. Denna människa har så mysigt tänder alltid ljus.
De har sån mysig känsla, fast att vissa trodde att de var för att den personen kom på besök...
Glömde tacka för fikat tror jag. TACK
Inte behövde du "baka" för våran skull vännen. ;)

Har även sakt till Lars om städskivan vad de nu var för nå...
Tror ju knappast att de har med städning att göra... inte hans starka sida...
Nog för att han alltid vill ha rent men de är visst någon annan som ska göra de.
Nä han är ju perfekt, som någon brukar säga så han drar sitt strå till stacken.
Brukar kalla denna person städ nazisten när jag ska skynda mig att städa innan
han kommer hem från stugan. För jag skjuter ju gärna upp det tills sista sek...
Så då brukar de bli fart i gumman ska jag säga... städning i 200km/h de är jag de...

Dax för att göra lite laster nu...
Syrran kommer hem imorgon ..jippi..
Blir en sväng hem till världsmetopolen= Böle imorgon...

Kommentarer
Postat av: Ola

Ojdå! jag som tog förgivet att Lasse städade hemma...Du skulle bara se hur duktig han är när det skall städas på jobbet! Du har en outnyttjad resurs där =)

2008-10-02 @ 23:21:27
Postat av: Jessica

Hihi...självklart hade jag tänt ljus och "bakat" för att ni skulle komma på besök. Synd bara att L missade den sista gästen... =)

2008-10-03 @ 10:06:18
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0