Isprinsessa el. bambi...

Har idag varit och provat skrillor
Men inte va de lätt att hitta "tjejskriller" tydligen
köper inte folk längre de!
Men de skiter jag, Nina ska allt ha sånna inga hockey 
skriller för mig!
Men snälla som dom är på sporten gick dom o letade
på lagret o hittade ett par. =)
Med taggar o allt...
Tror att man har blivit lite inspererad från stjärnor på is...
Hittade även rosa skenskydd heter de så?
Så mamma gick och köpte kittet åt mig, de ska bli en
julklapp tydligen;)
Längtar redan att få åka med familj o vänner.
Sen måste man ju fika med lite varmchocklad till...
Tror att jag måste inskaffa mig lite skydd...
för knä o huvud.

Ikväll blir de såklart Stjärnor på is.
Kommer att hänga hos E ikväll.
Med samma brudar o barn som igår:)
Ni vet vilka ni är puss på er...
Vänner i allas

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh! Ditt senaste inköp kommer att leda till många goda skratt kan jag tänka mig...Ha ha! Hoppas att ni får en trevlig kväll hos E, kram på er alla! Har du börjat fundera över din outfit på halloween än?

2008-10-11 @ 19:24:07
Postat av: Jessica

Vi blev ju inte så länge...men vi ses en annan dag istället! - kraaam -

2008-10-12 @ 09:01:16
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0