Presenter... I like :)



En glad kille som älkar presenter lika mycke som sin mamma... :)
Felix på sitt 2års kalas. Mamma ger en hjälpande hand.



♥Från felix till mamma♥
                                                      

Framsida...                                                Baksida...
                                                                  
Jag skulle oxå vilja ha ett jobb som man sitta o bara blogg...
Vissa kan verkligen bara sitt o blogga, spela kort mm...
Av den anledningen hinner man inte skriva lika många inlägg.
plus det är någon som har börjat beslag ta datorn hemma ;)

Förra veckan fick jag 2 små överaskningar i form av små presenter.
Men jätte uppskatade... För om någon har missat det ÄLSKAR jag presenter
stora som små. :)
En jätte söt tensticksask av Felix,  han kom in o gav mig den när jag jobbade.
Söt ungen min/ våran.
Tror dock att en kär vän gav en hjälpande hand. ;)
Av samma vän fick jag den andra presenten.



En present från en kär vän som känner en väl.
Ett stort TACK...

Kommentarer
Postat av: Lars

Du måste ändra direktlänken till min blogg.

du har fel adress. du har skrivit flipens, istället för flipen.

2008-10-07 @ 19:09:47
URL: http://flipen.blogg.se/
Postat av: Ola E

Kul att se Nina att du har insett skillnaden mellan kvalite och kvantitet! du skriver 10 ggr mindre inlägg än din sambo. men dina är mera djupgående =)

2008-10-07 @ 19:21:10
Postat av: Matte

Kan du inte ta ett allvarigt snack med Lasse ikväll? Jag och Ola får ju sköta allt jobba åt honom. Han bara bloggar och tar kort. Folk kan ju tro att vi inte har något att göra på jobbet!

Jag blir så less!

2008-10-07 @ 19:21:58
Postat av: Samme

PÅÅÅ STEFFFANNNNN

2008-10-07 @ 19:23:04
Postat av: Samme

PÅÅ STEFFAANNN

2008-10-07 @ 19:24:25
Postat av: Jessica

Det är extra skoj att ge presenter till en underbar vän som uppskattar det!



Kraaaam på dig vännnen, jag är glad att jag har dig!!!

2008-10-08 @ 09:50:40
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Nina

Mee too

kraam o tack för en trevlig kväll;)

2008-10-08 @ 23:35:07
URL: http://ninakortogott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0