Utkast: Ska bara ...

Nu vet jag varför jag inte har bloggat tidigare.
hade varit duktig å skrivit ett långt inlägg för typ en timme sen.
Sen när jag ska lägga ut de så försvinner de jag blir så jävla förbannad.
Har även försökt att skriva komentare på bloggar jag läser men de gick inte de häller...
Brukar inte skriv på sånna jag inte känner men de är ju kul med folk som skriver en
liten rad... fattar ni piken;)

Ikväll har vi varit o tittat i huset de blev såå fint vitt, vitt.... nu är de färdigt bastat.
Att lite färg kan göra så mycke nu återstår bara lite tapeter m.m.
Just de har omålat fönstrena ska göra de ihelgen.
Tror jag ska ringa Martin Timell då kanske han kommer fixar de;)
Han har ju sesongs start på tis så tycker ju att de kunde va en bra start för han å mig för den delen... :)
 
Kommer att få ett sammanbrott om de här inte går att lägga in.
Då är de bara att börja skriva kedjebrev igen å lägga datatiden på is.
För visst va de kul med brevkompisar. De var ju som att få ett litet paket på påsten.
Vem gillar inte ett paket jag älskar o få paket att öppna.
Trodde faktiskt att de skulle av ta efter jag fick Felix men icke tycker fortfarande om de:)
De som är bra är ju att man får hjälpa Felix öppna nu medans han är så liten.
För visst får man va lite självisk? eller...
Skit samma jag vill ändå ha lika många julklappar fast jag är mamma.
Måste bara säga att jag får de :)
Nu får ni inte tro att jag inte låter Felix öppna själv för de får han.
Åse så glad han bara blir för pappret värmer i mamma hjärtat....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så den här julen blir det bara tomma paket med papper på till killen. =)



2008-10-02 @ 10:36:35
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Ola

Hej Nina! Ifall du har möjlighet, skulle du kunna hälsa Lasse att hans STÄDARSKIVA är klar.

2008-10-02 @ 18:35:44
Postat av: sara

Men du lyckades ju iallafall kommentera hos mig tillslut. Kanske börjar du bli en riktig datanörd snart. Tack för dom fem N :) haha.

2008-10-03 @ 22:08:09
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0