Vad säger man karlar... ?






Jag och felix busar o myser isoffan


♥Total kärlek ♥

Ikväll har de inte blivit mycke gjort  bus o surr i telen (jag o mina laster :)... )
Var o hämtade syrran på bussen de är så kuul att hon är här.
Är nog inte jämnt så bra på att visa de men hoppas hon vet de.
Men de är väll lättast att visa sitt sanna jag med alla humör/ ilska å så vidare man har för familjen.
Å gudarna ska veta att de har man haft/ har :) Mamma å syster har nog varit mest utsatta av de...
Pappa har klarat sig lindrigt undan å då ska vi inte nämna L som bara har en dans på rosor. Han får ju aldrig på
bannor han inte;) . Men de är väll de som är de bästa med familj den ovillkorlig kärleken.

Nu till annat... skulle ju åka ut till Böle. Tror ni inte att bilen började krångla på vägen dit.
Så jag ringde L å han var ju inte direkt munter... Kunde tydligen inte förklar nog bra över telefonen så han förstod vad felet va. Men vad förväntade han sig. ( bilarna hör ju till hans manliga plikter.)
Men tog mig då ändå fram de va visst något med bromsarna tror jag.
Själv slog jag döv örat Till. De är nå jag brukar göra när de handlar om "killgrejs"
Är L gameldags kan jag o va de!Men jag är inte bra på att va sur länge på han så efter en stund va de över :)
Vad säger man karlar... Japp så är de för jag har bestämt de!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Karlar...det är det enda jag har att säga!!!!

2008-10-04 @ 16:17:09
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Mona

ja vad ska man annars säga?!!

2008-10-04 @ 23:16:24
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0