Vad tänkte jag?

Sovmorgon idag :)

Vaknade av att Bamse ville ut så de var bara att gå ner o släppa ut han.
Visste inte riktigt va klockan var så jag gick o la mig igen.
L vaknade till så vi satt på Nyhetsmorgon. Ingen morgon utan att se de:)
Då visade de sig att kl va 9 !!! o Felix sov än.
Han hade sovit i sitt rum hela natten: ).

Men efter 5min hör jag MAMMA från Felix rum.
Så de var bara att gå o hämta han.
Är så mysigt att ligga alla 3 o mysa på morgon de blir många pussar o kramar. :)

Fattar därmot inte varför jag har lärt han att ropa mamma när han vaknar.
Han har inte viljat sova i sitt rum dom senaste månaderna.
Men har börjat säga att han kan ropa på mamma om han vaknar så kommer alltid
JAG o hämtar han. Så då har det gått bra att sova i hans rum.
Men vad tänkte jag?
Nu ropar han ju bara på mig!
Man får skylla sig själv men L har då de bra... ;)

Nu sak felix snart vila så då kanske man gör ett ryck här hemma men de
är ju så lätt att fastna vid TV.


Kommentarer
Postat av: Nator

Ölen är levererad!

2008-10-08 @ 14:47:07
Postat av: Ola

Tyvärr så hinner jag inte klar skivan till på Torsdag =( Men till nästa Torsdag skall den vara färdig. Då är ju Lasse långledig, och kan hjälpa dig med städningen.

2008-10-08 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0