Sockervadd på is...

Imorgon går flytt tåget till Böle jippi.
Dagen började med att felix sa Sara direkt när han vakna:)
Är kul att han är så mycke för hon när dom inte ses så ofta...
Han fick at jag en massa pennor o kritor av moster igår. Så de var mycke rita igår.
Kul att de inte bara är bilar som gäller. Men han vill ju bara att man ska rita
pappas skoter å bilar... Måste säga börjar bli en hejare på att rita en skoter;)
Felix va med moster medans jag jobba.
L låg o sov. ( Han hade 12 timmars natt.)

Sen var de bara att åka till huset å måla fönster...
Bara ett antal varv kvar nu.

Kvällen avslutades med våfflor hos J. Dom va faktiskt goa men blir jag sjuk så är de
tack vare dom... Datumet hade gått ut tydligen!!!
Jag som inte ens dricker mjölk en dag efter eller om saningen ska fram inte ens efter 24,00 på natten.
De är bara så jag är, så de så.
Men vissa hade roligt åt de...

En tanke bara varför är de så viktigt för killar att behålla sin image?
Vill gärna ha ett svar på de... Vet att flera vill de...
L de här handlar inte om dig!

Förresten Stjärnorna på is var ju kul at se. Tror jag måste he mig ut på isen i vinter.
Men jag har inga skriskor... tror jag isåfall måste köpa ett par vita el finns de rosa vill
jag gärna ha de. :) Tänk va fint med benvärmare å får en fin bild ihuvudet  på hela outfiten...
De måste ske så se upp i rinkarna... Hjälmen får jag inte glöma kan ju komma till användning ;)
Å en sockervadd på is de är jag de. Fluffig å rosa med andra ord kan knapt bärga mig....
Måste avslutas med varmchoklad mums. Man behöver ju inte åka så länge tur att vi har nära till rinken.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag såg dig på jobbet idag, så det betyder att du inte blev sjuk av våfflorna trots utgånget datum. Det betyder att du kan börja dricka utgången mjölk i fortsättningen...

2008-10-06 @ 11:32:56
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Ola

Tjaba Nina! skulle bara säga att Lasses städarskiva snart är klar! Efter att han fått skivan kommer du aldrig att behöva städa mera

2008-10-06 @ 19:12:02
Postat av: sara

Ha ha, Jessica... den dagen Nina frivilligt dricker mjölk som är utgången ska jag äta upp en hel burk ravioli (som är det absolut värsta jag vet i matväg)!

2008-10-06 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0