Nu var de klippt...

Måste börja med att säga ett stort tack till världens bästa E.
Hon kom o de sa bara klipp, hon gjorde även ett klipp i felix hår de lilla han har.
Dom säger ju att han är lik pappa sin  ;)
Bästa e hade me sig sin son, gissa om felan blev lyrisk när dom kom för han är felans idol...
Felan har 3 idoler de som är kul med 2 av dom är att han inte jämnt kan skilja på dom.
Han säger samma namn men har smått börjat inse att dom är två olika personer.
Vet igentligen inte vad som blev med detta inlägg tänkte först göra en lista på mina laster...men en sak ledde till de andra. Den få bli imorgon istället.
Tro mig listan är lång....
Hur som haver nu kan jag då ha en frilla imorgon på jobbet,
nu gäller de bara att lokalisera min plattång.
Som ni märker har jag inte så stor koll på vars jag har nå.
Men för ni som känner mig är de ju ingen överaskning direkt.
L brukar säga... att han inte skulle bli förvånad om jag for till jobbet naken.
Inte kanske han men alla andra i pite stan skulle nog bli de.
Vadå brutalt uppvaknande.

Nu ska virr pannan gå å göra en av alla laster.
P.S. ta på er solglasögon för att slippa ett brutalt uppvaknande ;) hi hi
de ska jag skönt med en mjuk start på morgonen om jag nu vet var dom är...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skulle inte bli helt förvånad om du kom naken till jobbet! =)

2008-09-15 @ 11:21:52
URL: http://www.rumba.se
Postat av: sara

Enda orsaken att hon int kommer naken beror på att hon är för pryd! Ha ha ho ho hi hi!

2008-09-15 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0