Till min systeryster

Tänkte nu uppdatera Felix framsteg för dom som håller han kär men inte har möjlighet att se han... ;)
Han säger dom flesta orden nu o kan säga meningar.
Därmot har han blivit "lite" trotsig.
Ska göra de mesta själv för han kan... go killen...
För de andra ska han bestämma för de mesta allt!!!
Undra vem han får de av finns två kanditater undra vilka de nu kan var ....mmm...?
Men han är ju ganska van att få som han vill ibland orkar man bara inte.
Ja jag vet att man ska sätta gränser men de är lättare sagt än gjort när man har brottom eller bara vill ha en stund för sig själv tacka vet jag DVD o glass.
Nu får ni inte tro att han inte får nån uppmärksamhet för de får han tro mig.
De är inte bara familjen som skämmerbort han även kära vänner... vissa ska känna sig mer träffade än andra men de är väldigt uppskattat ska ni veta.... ;)  Kul att veta att han är älskad av så många. Alla barn har inte den lyckan
Har faktiskt provat lite nanny knep al`nina mattan.
Ni ska få ett exempel hur de kan sluta:
.OBS. DETTA HÄNDE inte på hittat :)
Ser hur felan kollar in en svartkulspetspenna.... som någon lämnat  på soffan.
Ska bara inflika att soffan är beige!!!
Sen kollar han på mig.  jag säger du får inte ha pennan Felix aj a baja...
I samma sekund ser jag bara hur de glittrar till i hans söta ögon...
Sen ritar han i soffan. de här är ordväxlingen som följde:
Jag: vad gör DU?
Felix: Mamma elix sitta mattan (Smart som han är)
Jag: jo du ska sitta mattan
Felix: låt mamma (är så söt när han säger förlåt.)
Måste säga de var svårt att hålla sig för skratt... Kändes som att poängen med mattan försvann.
De är kärt med barn ;)
Men de är så skönt att ha någon att älska gränslöst.
Han förgyller vardagen för oss å även andra tror jag. Nu var de färdigt skrytet för idag.
Ska bara säga jag är fortfarande i morgnrock!!! Skönt


Kommentarer
Postat av: sara

Åh! Han är sin mamma och pappa upp i dagen! Har svårt att bestämma mig för vem av er jag tycker är mest tjurskallig.... och har kommit fram till att ni är exakt lika jävla tjurskalliga båda två, så att eran son är envis är föga förvånande :-)Älskar er ändå allihop!

2008-09-17 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0