Utkast: Å så skönt ...

Å så skönt äntligen har man dator igen.
Tänkte göra en liten samanfattning de var ju ett tag sen. I torsdags gick lasten till stan medans de målas i huset.
Blir mest troligen kvar här veckan ut. Men de går ingen nöd på oss har alla bekvämligheter här... å nu även dator ;)
Felix trivs som fisken mycke uppmärksamhet som han behöver nå mer. Mamma är riktigt super här finns allt från toapall, potta, matstol, leksaker mm så behövde inte ta med så mycket annat än kläder.
Men de är inte helt lätt att veta vad man vill ha på sig en vecka framåt inte för min del i alla fall.
Som tur är har man ju inge problem med att gå å handla kläder;)
Om de inte va för att börsen kanske inte tycker de är så kul men de är en prioriterings fråga.
Helgen blev lugn mest täcka o plasta in huset. Min "privata" frissa ställde upp å färgade håret på mig i söndags.
Ett STORT tack till dig vännen...
Passade även på att bada lite när jag ändå hade tillgång till badkar. De var super mysigt hade även en liten kille i badet men efter 3 min tror jag att jag klev upp... Hade ju glömnt att jag nästan svimmar av värmen nää badkar är inge för mig. Tycker att de börjar snurra i huvudet men de är väll bara ett täcken på att man har något där
Å de kan ju va ett plus för ibland kan man ju undra va man tänker med...;)
Hoppas jag kan komma ihåg de till nästa gång jag blir sugen på att bada.
Har köpt mig nya kängor som jag är så nöjd med å de är kul för de är ju inte alltid alla köp blir lyckade.
Blir inte att lägga ut nå bilder för jag har ju kameran inplastad...

Måste berätta nå kul om vår lilla felan.
Han har kommit på att man kan ÄTA snor...
Men han ar även märkt att mamma tycker att de är äckligt!!!
För nu för tiden sticker han upp fingret i näsan sen i munnen.
mmm säger han å tittar på mig.
Sen blir de nä äckligt  med en föld av låssas kräkning.
Smarta jag låssades ju kräkas när han gjorde så.
Så nu tycker ju han att han är så rolig o de värsta är ju att han är ju rolig. Man får hålla pokerfejset...
Å de existerar inte för mig ..hi...hi...

Måste bara säga gu va bra Bagge är i Idol...
En karl i min smak.
Har ju vissa liheter med en viss person... Tycker jag ialla fall frillan.

Kommentarer
Postat av: L

antagligen så är det enbart frilla....i övrigt så är han mest troligt som han kallas...en get på svenska....vill inte bli jämnförd med en sådan tönt

dom flesta som blir musiker är homo eller så kan dom jävlat inget annat!!!



mvh//L

2008-09-30 @ 23:01:07
Postat av: Sara

Haha! Hur kul ska det inte bli att se Felans trix... 2 år och vet redan hur man retas med mamma jag älskar honom mer för var dag! Blir det så vi rentutav delar lgh i helgen? Sara

2008-10-01 @ 00:30:17
Postat av: Jessica

Haha...din L är ju rolig. Jag tycker också att de är lika, och på ett positivt sätt. Så kära L, ta åt dig istället för att dissa!

2008-10-01 @ 11:02:17
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0