TACK FÖR NI FINNS...

Sängen har varit men BF i helgen.
Var helt säker på att jag skulle jobba lör men icke sa nicke.
Min dåliga rygg gjorde sig påmind men envis som man är så skulle jag fara på jobbet
började bli färdig men när jag skulle ta på mig mina sockar så gick de typ inte.
En person sa om du inte ens kan få på dig sockarna kan du ju inte jobba. (så sant)
De var nog tur att jag inte gjorde de för fick höra att jag såg ut som en knarkare av
en arbetkompis. När jag går så de hade ju inte varit nån höjdare.
For ändå för bi tjejerna på SATC festen lagom till suprisen kom jag.
 
Stanade bara 2 timmar som tur var så fanns de 2 änglar där som maserade mig medans jag låg
på golvet de var GULD!!! Tack....
Vilken bra värdinna du är J allt var perfekt!
Utom min outfit o rygg. Tack vare min smärta fans de ingen ork att piffa till sig.
Mina strumpor var de mest piffiga på min outfit. (spets o band super fina.)
De säger ju en hel del om resten av min outfit!!!
Hoppas på jobb imorgon :)
Måaste bara säga att alla tjejer var super fina TACK FÖR ATT NI FINNS!!!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh,så gulligt skrivet, Tack själv!

Vad gjorde vi utan ditt härliga humör? ;)

Hoppas det blir bättre för dig i ryggen. Bilderna från igår verkar ha blivit bra(har bara sett i kameran)så det blir roligt att se sen. (Härligt att du vann en Oscar förresten!) Grattis! ;)

2008-09-21 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0