En promenad...



Igår var det en härlig promis i sol med det blåste ganska mycket.
Har faktiskt unnat mig ett par nya jogginskor som måste prov gås i.
Riktigt sköna va dom så dom va värd varenda kr dom kosta.
Passade även  på att köpa byxa och en jacka.
Mins inte sist jag köpte så sköna byxor.
Nog för att vännen som jobbar på sportaffären inte ville att jag skulle köpa dom.
Hennes förklaring till de va att : Nina, du vet ju hör du är vill inte lura på dig en massa kläder som bara
ligger i garderoben... ( behöver jag säga att hon känner mig väl )
Jag påpekade att hon inte va nån bra försjäljare ;)
Men byxorna har jag verkligen annvänt mycke på kvällarna.
Passar lika bra att äta chips i som att promenera med.
Så dom kommer att komma till användning.



Nä de va en riktig blåsig promenad Felix ville inte vila så det blev en liten upptecksfärd i stället.
Felix vill gärna skjuta vagnen själv en stund i allafall.
Helt plötsligt va vagnen helt själv nåra meter bakom oss.
De går undan så det va bara å vänd och hämnta den...hi..hi...

 


Allt blir ju ett äventyr som ska undersökas och gärna tas hem...
Vet inte hur länge han kämpa med denna pinne.


Nä dax att fixa sig till jobbet nu... som vilken vanlig måndag som hällst.
Ikväll är det utvecklingssamtal på dagis som gäller... spännande...
Nu väntar jobb...jobb...

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina ni! Dina skor ser jäkligt snabba ut ;)

2009-04-20 @ 10:44:45
Postat av: Emmeli

hehe, jasså? :)



Vilken snygg overall Felix har! Var har du köpt den?

Hoppas att allt är bra med er :)

Kramar!

2009-04-20 @ 20:53:56
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0