Förlåt...

Måste säga förlåt åt brudarna igår var ingen toppen dag för mig....
Så det blev ingen tjejkväll för min del men tror brudarna hade super kul=)
Nä, iblad så är det bara blä... och man känner sig sliten.
Plus att allt inte gick min väg....
Så förlåt skulle ha hört av mig tidigare...

Nä ny dag idag och humöret är på topp =)
Håller på att fixa hemma medans L sover känner mig full av energi så det är bara
att passa på så länge det varar.
Känner jag mig själv så håller det inte i sig allt för länge..hi..hi

Tänkte läga ut en bild på hur det kan se ut i våran tvättstuga.
Man lägger ofta ut bilder på ett välstädat hem men tänkte bjuda på ett bild som är väldigt sann.

Ser dock inte ut så nu men ibland hamnar man på efterkälken... ;)
Så jag bjuder på 2 bilder...










Kommentarer
Postat av: sara

Det ser ungefär ut som min klädkammare

2009-02-08 @ 22:44:17
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
Postat av: sara

He he syrran! Du är bäst när det gäller tvätten! Minns du när vi letade en av dina skor när vi skulle på släktkalas ;-)

2009-02-09 @ 13:17:34
Postat av: Jessica

Åhhh, kan jag få komma och fixa...älskar att fixa sånt!

2009-02-09 @ 14:22:23
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är bara för härlig, måste erkänna att jag inte är långt ifrån just nu, men du klår mig. Så jäkla skönt att det inte behöver vara så noga, finns ju så mycket annat som är roligare att göra ;-)

2009-02-09 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0