Köttblöta..blä...

Sitter med trött kille i soffan nu... snart är det sängen för lillamannen ;)
Har hunnit att röja lite i förådet nu när det ska in en massa leksakskartonger.
Fick sortera i Felix bebiskläder för jag har bara stält in i påsar och lastat i vaggan..m.m
Så en del han jag i allafall nu är alla 50, 56, 62 i kartonger men oj va små dom är... =)
Inte för man vet om man får användning för dom nå mer men snöra dom kommer inte på frågan!
Nä gud va många minnen som kommer över en blödig som man är.

I söndags var Maria med familj här å åt köttblöta med feta och benmärg... blä säger jag då.
Men Maria och L åt för glatta livet. L  hade igentligen lovat hon lappkok men vi hade slut renkött så
det blev köttblöta i stället inget som faller mig i smak...
Gillar inte ren och blodmat...blä
Eller som Maria sa: - himmelsktgott.  ( Synar det..;)
Magnus och jag åt som barnen Tunnbrödsrulle med korv och mos.
Super trevligt var det så det måste vi göra om men då tror jag vi äter nå annat..hi..hi
Barnen lekt jätte bra så då är det extra roligt =)

Här kommer en bild på Marias tallrik...
Ser det inbjudande ut?


Kommentarer
Postat av: L

Jävligt gott....synd bara att det var fläskben kött ist för ren och märgbens kött

2009-02-11 @ 20:08:25
Postat av: Maria

Hahaha. Du vet inte va du missar. Det smakar bättre än det ser ut. Det var en trevlig kväll.

2009-02-11 @ 20:08:52
Postat av: Maria

Hahaha. Du vet inte va du missar. Det smakar bättre än det ser ut. Det var en trevlig kväll.

2009-02-11 @ 20:09:27
Postat av: L

Det var jävligt smarrigt....synd bara att det var fläskkött med ben istället för renkött med märgben

2009-02-11 @ 20:39:43
Postat av: Magnus

Tunnbrörullen med mos och korv var riktig mumma :)

2009-02-15 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0