Äntligen rutiner

Nu funkar läggningen igen peppar peppar ta i trä...
Lill killen somna kl8 jippi.
Skönt att inte hela kvällen går till att lägga. Inte för att jag ska roa mig med nå roligt.
Det roligaste som händer mig är väll att jag ska ta en vals med damsugarslangen...och hur kul är det...
Jag hör inte till dom som ska ha städat hela tiden...
Nu ska jag bjuda på lite kort sen jag och syrran fick agera häst åt Felix en kväll hos klär som hä mormor.
Tycker att vi klär som hästar. Sen är det baara att bjuda upp damsugarslangen till dans, hoppas på att få nobben...

Ny scheriff istan el hur fan det stavas...



Moster som häst...hi..hi



Sen var det min tur man ska inte tro man slipper undan
Hade lite svårt att ta mig upp först måste va en gamal häst;)



Men man är ju envis som en åsna... Så upp kom jag



♥ Man gör allt för sitt älskade barn ♥

Kommentarer
Postat av: L

Tror inte det bärsig för dig personligen att hoppa över danserna med dammsugaren och skurkvasten.Det blir så otrevliga sekvenser efteråt som du får ångra! =)

2009-01-13 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0