coca-cola avänjning...

Jaha, då var man här igen på lunchen.
Har just klämnt ner ett skrovmål mums säger jag bara självklart blev det coca-cola till.
Ni som känner mig vet ju att jag är helt beroende av denna dryck...ej så bra...
Nu har vi kommit fram till att jag ska skära ner på denna dryck.
Eftersom Felix oxå gillar det och han börjar bli så stor så man inte kan lura han;)
Så nu gäller det att hålla sig till helgerna kanske man kan ta sig en sluring när han somnat..hi..hi..
Igår gick det bra vart bara ett glas efter han hade somnat.

Nä dax att gå ut och stilla mitt andra beroende...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Blev det ett gratis skrov från grillen..? Du har ju ett gratis att inkassera! =)

2009-01-13 @ 14:24:45
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhh fler som är beroende av denna dryck behöver jag ej känna mig ensam då ;)





kram

2009-01-14 @ 09:01:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0