Natt inlägg...

Kallt ut deller det är ju bara ca -15 men man har ju blivit bortskämnd denna vinter.
Känns när man ska ut för att göra sin last... Tycker kanske att man skull bli lite motiverad men icke det
vissa är verkligen trögfattade.
L och jag har sett en film ikväll och den var bra en oss båda å det är inte jämnt vi tycker lika...ha..ha
Minns inte vad den hette men det var om vampyrer plus lite kälek måste varit därför jag gilla den.
För vampyr filmer och overkliga filmer äfr inge för mig... Dallas är så mycke verkligare ;)

Börjar först 11 imorgon så kan unna mig att va uppe + att jag sov typ 2 timmar mitt på dan det kallar jag
lyx på hög nivå. (För en småbarnsmamma vill säga)
Tillbaka från lyxen tidigare  idag...  nu ska jag gå ner i tvättstugan och hänga tvätt..jippi...
Glädjen är total...
Sen blir det sängen med mina killar=)
Japp Felix är fortfarande i sin period att han vägrar sova i sitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0