Nina funderar...

Har många vänner som är i singelsvängen just nu.
Då får man en liten funderare på hur  olika killar och tjejer är. Både i tanke och handling.
Så jag tänkte jag skulle skriva ner lite av mina funderingar och synpunkter.
Mina källor kommer från egna upplevelser och underbara människor i min omgivning.

KK tror jag folk har svårt att veta innebörden av...Jag tycker det är simpelt sex sen inge mer inga telefonkrav eller sms.
Om det inte gäller att man behöver få ligga lite :) Många säger ju att man bara är kk men ofta är det inte riktigt så.
Folk har lätt med att börja få kännslor sen blir man bara besviken på den andra.
Tjejer som vi alla vet älskar ju att annalysera. Ett tips åt er alla sluta sms ring i stället för det har visst stor betydelse om man sätter en eller tre punkter... Sen tycker jag inte man ska se massa film och mys ihop om man nu inte vill få känslor för varandra för det leder bara till sånt iallafall för en av dom inblandade. Sen när man börjar va med varandra nykter och sova över hos varandra på vardagarna borde den röda flaggan dyka upp. Om man nu inte vill att det ska leda till nått såklart för i sånna fall är det ju bara att köra så det ryker. Killar kommer alltid att komma undan med det mesta om ni från början går med på att bara va kk. Nä jag tycker ni ska date istället eller för gudskull ringa istället för sms . Jag lovar att ni kommer att spara era hjärtan från många tråkiga stunder.
Tro mig jag vet... har ju inte jämnt varit ihop med världens bästa L :)  Sen kommar man till den gränsen när kan man säga att man är ihop? Själv tycker jag att är man med varandra flera veckor i sträck varje dag och handlar ihop m.m så har man ett förhållande vare sig man vill eller inte. Så nu vet du miss x han är bara än ovetandes.

Det här är bara min tanke och ingens annans inte meningen att någon annan ska ta illa vid sig.
Någon mer som  har någon tanke om det här ämnet? Lämna gärna ett spår efter er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa, det där med KK är klurigt. Har haft ett par när jag var singel, men i slutändan sårar man eller blir sårad.



Kul att du gilla min blogg=) Kram!

2009-01-15 @ 20:38:52
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej! Kul att du tittade in hos mig. Klockan kostar 1495 kr. Den är superfin. Jag vill också ha. :)

2009-01-15 @ 20:42:31
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Vad kul att du läser!

Känner igen dig, du jobbar på jc va? :)



Vilken stor kille du har. Känns som att Mio aldrig kommer bli så stor, men det smäller väl bara till? :) Kramar!

2009-01-15 @ 23:22:03
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Näe, pite är ju inte så stort :-)

Ah! Men det stämmer. Det är nog därifrån jag känner igen dig från första början.

Bra att jag fick det klart :)



hehe, jo jag har hört det nångång och börjar själv upptäcka att tiden bara rusar iväg numera.

Han går på dagis då?

Söt är han också :)

2009-01-16 @ 08:14:22
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0