Onsdag...

Jaha här har det inte hänt mycke.
Natten till tis vakna Felix 2 och somna om först 6!!!
Gissa hur trött jag va när väckaren ringde 7 ? Nä jag är ingen morgonmänniska.
Speciellt om jag inte ha fåt sova... Orka inte ens fixa mig inför jobbet men jag skulle
ändå va i skyllten o måla och fixa.
Ska fortsätta nu på morgonen sen är det färdigt skönt med vår ;)

Ska snart åka och lämna Felix på dagis.
Pottan funkar bra här hemma men på dagis vill han ha blöja fast han går på pottan där oxå.
Han är för snygg ( En morskärlek ;)
Igår kom mormor med en liten överaskning boxer med Blixten på.
Felix vart så glad han hade nämligen önskat sånna =)
Tack mormor!

Nä nu kallar plikten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0