Sjuka killar

Dagen kunde ha börjat bättre, Felix fick magsjuka så han spydde.
Han var så duktig allt for ner i toaletten mamma kille;)
L ligger oxå sjuk så ni kanske förstår att jag har haft lite att göra ikväll.

Det första Felix ville göra efter han hade spytt va att äta makaroner och köttbullar å det fickan det som
va bra va att det inte kom upp igen. Kanska stadig frukost måste jag då säga;)
Så nu vet ni evad som händer i Böle alltså inte stycke.
Jo just  de Felix pratar bara om att kräkas samtidigt som han går omkring å gapar.
Min charmiga unge;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det gör verkligen skillnad när man blir av med alla bruna fula lister, fönster och dörrar, men det är verkligen mycket jobb med att måla allt. Men det blir ju fint! Jag har massa fönster jag ska måla nu när jag är hemma och väntar på twinsen.

2009-01-08 @ 12:54:21
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0