Slapp söndag...

Helgen har verkligen gott fort, vars tog den vägen?
Hela fredagskvällen gick till att duka inför mammas 60års kalas.
Vi körde på vinter känsla jag och syrran vi blev väldigt nöjda med resultatet.
Framför allt vart mamma väldigt nöjd och det var ju viktigast =)
Lördagen var ju dagen D så det var kalas för hela slanten...
Idag är vi alla lite slappa så jag tippar på att det blir film ikväll.
Nä vi ses senare då blir det längre inlägg med bilder från festen.
Känner mig lite slapp nu så jag gjör det när Felix har somnat.
Tror inte det blir en så tidig kväll för han... har just väckt han sen han somnat i soffan när
han kolla på kalle medans mamma och pappa slappa.
Vadå lata föräldrar... Ett stort tack till DVD... ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack till DVD och dator!!! =)

2009-01-11 @ 20:36:20
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0