Små plock i vardagen

Arbetsdagen har verkligen gått i raserfart idag det är alltid kul när dom går fort=)
Nog för att de har varit mycke märka... just när man tror man är färdig kommer man på att man har missa nå.
Eller va säger du Sara? ha..ha..
Vet inte hur många gånger jag skulle skryta med att säga jag var färdig men fick
ta tillbaka det...hi..hi
Tur att man har roliga arbetskompisar=)

Sen bar det hem för mat plus lite små plock finns alltid någonstans nå att plocka.
Självklart fick tvättstugan oxå en liten påhällsning...suck...
Medans jag var duktig var L ute med Felix så han fick köra skoter för det tröttnar han aldrig på...

Satt som bänkad sen och såg när bonden fick sin fru =)
Nån tår måste jag erkänna kom nerför kinden...

Nä nu hägrar sängen

Kommentarer
Postat av: sara

haha, ja du var så himlans nöjd när du minsann var klar. Gissa vem som blev nöjd när du märkte att så inte var fallet. Haha, nejdå. Men nu är ju allt klart tillslut.

2009-01-30 @ 18:13:09
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0