Stjärnorna på is

Ni som trodde stjärnor på is hade slutat... hade fel den har bara bytt arena å det har bara börjat...
Som endel vet fick både jag och Felix skriskor och hjälmar av tomten så för en vecka sen begav vi oss
ut för ett prov åk.
Gick överförväntan till och med me ett litet flygskär blev det för mig ...hi..hi..
Här kommer bilder...
P.s. Ser ni att hjälmen matchar jackan inte nu för att det har nån betydelse men ändå gjör det hela upplevelsen
lite roligare... för mig alltså...

Det krävs mycket förberedeler innan det är dax att gå ut på isen...
  

      Ni vet väll om ni trycker på dom små bilderna blir dom stora ;)

Familjen störtkruka =) 

 

Tur att det finns hjälp att få när man är ute på halis...
Alla kan behöva lite stöd i livet... :)
 

Lätt att ramla på rumpan.
Som felix sa:   -De är hakigt
                         -Kan inte åka iskor
 

Vi tog av skriskorna och på med skriskorskor som vi kallade dom gissa om han tyckte de va kul =)
Nä det blir nog inge skriskor i år inte lätt nar man är 2,5år.
Gissa om det märks att han är närmare 3 än 2 nu... den killen har en vilja av stål.
Eller som Felix hade uttryckt de...   -ELIX KAN !!! 
                                                               -ELIX jöra själv!!!


Kolla snart kan skjuter jag slagskott.


Nu ska ni få se mitt lilla flygskär;)


L skulle såklart direkt stila till det lite...


Efter all åkning behövde jag en paus så det blev telefon och röka...


Bambi på hal is...
   

Tillslut gick man i mål...


Måste säga att de var riktigt kul en super rolig familjeaktivitet =)
Eller som L säger nu har vi haft Familjetid så då kan jag fara och köra skoter varje
vecka tom mitten på maj.
Karlar kan då alltid vända saker å ting till deras fördel;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0