Moster kommer idag =)

Helt dött på folk på stan..en dag på jobbet kändes väldigt lååång.
Då är det tur att man har roliga jobbarkompisar=)
Inte så konstigt att folk höll sig hemma för det har varit kallt idag.
Därmot så passade världens bästa Jessica att äntligen komma ut bra jobbat vännen;)
Syrran och Arto kommer snart som jag längtar inte längesen han var här men
jag vill ju att hon ska bo här...PIK..PIK...
Helgen kommer att bli kul mammas kalas är ju på lör.
Fatt 60år å ändå så fin =)
Felix har pratat mycke om att moster kommer idag så han kommer att bli så glad.
Nä ska ta å röja ut lite jul nu.

Vad säger man Felix får som han vill me moster
Hon förvandlas även till Häst om man vill ;)



♥syskonkärlek♥
Jag på topp som vanligt, var starkare än storasyster direkt...;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att grabbarna kryar på sig. Här hemma har både Malin och Filip vattkoppor.Det är jätte skönt att dom har det samtidigt så vi får göra bort det.Ha en trevlig helg. Kram Maria

2009-01-08 @ 22:53:59
Postat av: Jessica

Visst var det bra gjort av mig att ta mig in till stan..? =)

2009-01-09 @ 21:41:55
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0