J in the house

Men efterlysning gav resultat...hi..hi
Vännen J kom som en ängel från ovan och hälsade på väldigt uppskattat...TACK
För det är just vad hon är enligt ett test på facebook, för allt som säs där stämmer ju...ha..ha ;)
Måste även säga att hon trotsade kylan för nu är det ganska kallt -18,6...
Felix fick post i dag en inbjudan till Änglas 3års kalas på söndag han längtar redan.
Blir säkert super trevligt oh gott för den delen det gillas=)
Marlina som är Änglas mamma är en hejare på baka godsaker... jag längtar oxå.

Blev även bjuden till att äta middag med Jessica och Elin men det skulle bli så sent innan vi skulle ta oss
hem så det får bli en annan gång istället. Typiskt när det stod suring på menyn.
Men komma hem efter tio skulle inte bli nån hitt för felan. Skulle behöva vänta på L slutar...
Skönt nu när bilen är fixad.

J in the house






Ibland får man muta för att få pussen eller kramen ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart att jag är en ängel...vad skulle jag annars vara..? =)

Trevligt att ta en tur till Böle och träffa er snyggingar!

Även om jag fick kämpa liiite för att få en pöss av lill killen...

2009-01-15 @ 17:44:47
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Marlina

Vi längtar oxå till söndag =) ska bli så trevligt med mycke bus. hejjare vet jag inte, jag försöker mitt bästa =P. kramar från mig.

2009-01-15 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0