Alla bitar faller på plats...

Blir att vara hemma imorgon när Felix inte har blivit kvitt febern.
Vi som hade tänkt åka upp till stugan men de få bli en annan helg.
Var faktiskt sugen på det nu när solen börja titta fram...

Imorgon skulle vännen Jessica komma förbi på en fika så att inte dan kommer att kännas
allt för lång. Missförstå mig inte men iblan kan de va kul att prata med nån som är äldre
än 2,5 år ;)
Nog för att det är mysigt att bara va med prinsen när han är sjuk blir han extra mammig...
Älskar att bara ligga och mysa =)
J och jag ska lägga färdigt ett puzzel som jag håller på med.
Jag vet att det är pensonärs varning på det... det blir värre det är på kungabarnen... ;)
Är strax färdig med de men har bara svarta bitar kvar och det är inte så rolig så vännen ska hjälpa mig.
Om jag inte hinner färdigt i kväll i så fall blir det bara massa surr å det är inte helt fel.



Måste bara få berätta den roliga nyheten att Bamse har hittat hem =)
När jag satt och såg på TV för ovanlighetens skull hörde jag ett mjau.. typ
Så jag sprang ner o där var han vid dörren. =)
Trodde inte jag skulle få se han nå mer... Har hunnit bli väldigt tovig medans han har varit på rymmen.
Men det ska vi ta tag i när han har fått vila upp sig.
Så vi firade med ostkrokar hemkomst med ostkrokar han älskar dom.r

Nu ligger rymmarn på soffan.
Måste säga att kortet inte gör han rättvisa... ;)
Gissa om Felix kommer att bli glad när han vaknar och ser vem som kommit hem.



Kommentarer
Postat av: sara

han kanske hade varit och letat en ask, som Felix sa.

2009-03-04 @ 22:58:18
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej Nina, vi flyttar till Lyckovägen (Mossen) i ett stort sutteränghus. Inflyttning 1 juni, men MASSOR med renovering!



Kramis

2009-03-05 @ 07:25:52
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Nina, vi flyttar till Lyckovägen (Mossen) i ett stort sutteränghus. Inflyttning 1 juni, men MASSOR med renovering!



Kramis

2009-03-05 @ 07:25:53
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så där, då var min uppgift avklarad...dvs att lägga klart pusslet. Du fick ju faktiskt äran att lägga de sista två bitarna. =)

2009-03-05 @ 13:51:38
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0