clubkväll

Vill bara passa på att flagga för JC clubkväll (i Piteå) som är idag mellan kl.18-20.
Vet att butken kommer att vara full med bra erbjudande.
Har hört det av säkra källor... ;)

Känns tråkigt att missa en kul kväll med tror inte att alla kunder vill bli smittade.
Hoppas att alla får en super kväll.

Om jag var där skulle jag då passa på å fynda dessa jeans crocker 320.
Men tror att dom ändå hittar sin väg till min garderob fast jag missar kvällen;)





Bilden är lånad av RNB JC fotograf Andreas Kock

Kommentarer
Postat av: Elin

Du jobbar hemifrån ser jag, det är ju bra! Lider med dig, stackars liten... Kram och krya på dig!

2009-03-26 @ 09:06:18
Postat av: Nina

Ha..ha..

Man måste väll dra sitt strå till stacken :)

Tack vännen





2009-03-26 @ 09:26:01
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja jag läste om det och jag läste tll och med ingående varför, men förvirrad som jag är kommer jag inte ens ihåg vad som stod... ;)



Jag gör en variant med vitlök, timjan, mynta och persilja! Så gott och det smakar verkligen grekiskt :)

2009-03-26 @ 09:43:39
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0