Utsikt...

Ååå... vad fint väder det är ut.
Ligger i soffan och kikar ut... längtar tills man är kry igen.
Har inte så mycket till utsikt att välja på.

Endel av utsikten från vårt vardagsrum.



Annars har jag att välja på ett vitt tak ivardagsrumet eller ett brunt i sovrumet...

   

Blir så sugen på att få vitt tak i alla rum men det är inte gjort i en handvändning.
Skönt att det är bara sovrumen som inte är gjorda.

Har hur tråkigt som hällst skulle nog ha varnat för tråkigt inlägg men det är väll för sen nu...
Men tror inte ni är så många som läst hela ;)
Tror jag ska försöka mig på att starta en tvättmaskin innan det svämmar över där ner.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan gumman!



Så du är sjuk systeryster! Synd att jag åkt annars hade jag tagit hand om dig :-) Krya på dig! Kram

storasyster

2009-03-25 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0