Krypa å stå...

Vet inte ens om jag ska skriva om hur kallt de är... Tror jag kör på stilen att låssas som ingenting ;)
L kommer tillomed hem från fjällen för att han har förfrusit sig så de är ju en ganska bra måttståck...

Måste bara säga att jag lääängtar tills jag får se korten som blev tagna på barnen igår.
Vilket tålamod fotografen visa med en liten en som inte vill sitta still, krypa och stå är hennes melodi fast sin ringa ålder... =)
Felix imponera stort på mig helt plötsligt så lyssna han så bra och hade tålamod och följde anvisningarna gallant.
Kan de ha med att göra att de är roligare att lyssna på nån annan än mamma...

Nä, Maggda är en tjej med mycke tallang vart så glad att hon kunde tänkasig att fota våra små.
Sen uppskattade nog Felix att de fanns en lekkompis där så han var lagom uppvärmd tills de var hans tur
att va modell. Tror även att han fick ett litet varmt öga till tjejen bakom kameran för när vi kom hem
försvann han och sen hittade jag han med kameran .... 352 st kort hade han hunnit ta ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

haha tack! :) vi hitade gallant..

krama båda från mej,saknar er!

2011-02-26 @ 08:42:18
URL: http://lisanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0