Molly vart en kille...

I veckan premiär använde Molly en dress jag köpt snygg som attan va hon tyckte jag...men...
Storebror visste inte riktigt vad han skulle tycka...

- HON SER JU UT SOM EN KILLE...MAMMA...INTE SNYGGT...INTE COOLT...MAMMA!!!

Han var helt förtvivlad stackare... ;)
Nä brossan är inte van att se syrran i marint... och ingen klänning häller.
Får ju skylla mig själv för jag älskar klä henne rosa och klänningar...hihi..
Inte första gången han reagerar på vad Molly har påsig för nån vecka sen när
dom varit hos farmor hade jag klätt hennne i en fin heldress från Molo (rosa) ;)
Då hade han sagt att hon var i en pyamas... =)

Nä han har verkligen blivit mån om vad han och andra har påsig... för när han ska
på bio med sina tjejkompisar är de väldigt viktigt att han har skjorta och att frillan är fixad.
Sen undrar han alltid om tjejerna ska klänning... lillsötisen våran... inte lik pappa i de fallet ;)

Nu lite kort på Molly som kille ;)

Som brossan vill se lillasyster prinsessan Molly...

 

Nu snyggminer av Molly...








Kommentarer
Postat av: emma

Håller med dig. 15 timmar är inte mycket tid alls. och det kan vara bra att få egen tid och komma in lite i rutin med det nya barnet. Känns bra att ha honom på dagis dom timmarna och jag är säker på att han kommer ha det super bra där!!



Super snygg dress det där är sugen på en sådan till albin med.



Kram

2011-03-12 @ 15:22:20
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: emma

Tack för tipset ska tänka på det då jag köper den :)



Ja visst är det de. Finns så mycket till tjejer :)

2011-03-12 @ 19:21:01
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Men så bra! De låter ju lovande :) Jag har bara hört bra saker om dom.



Visst är den fin den där dressen, och bekväm. Vill ha fler i fler färger. Min tös har också den :)

2011-03-15 @ 09:45:54
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0