Galna face;)

Blev lite inspererad av pepparkaksbaket med barnen idag.
Så ikväll när det sög som mest i godistarmen och inget godis
hittades i huset blev det att göra chokladmuffins...mmmm

L undra mest om jag skulle hinna äta upp alla innan kalaset på fredag.
Hi..hi..hi du känner mig allt.... =)

När vi väntade att brudarna skulle komma ville Felix att vi skulle ta kort på oss.
Så det vart lite glana face.

Så syster här kommer de mer kort vet ju att du uppskattar dom i alla fall ;)
Vi ses ju snart de är ju inte ens två veckor kvar.






Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka sötisar ni är! Kraaam!!!

2008-12-07 @ 23:42:52
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: sara

Ja! Jag uppskattar dem hur mkt som helst! Skulle gärna vilja att du la in ungefär fyra om dagen så det nästan känns som att jag är hemma! De här veckorna kommer att snigla sig fram!

2008-12-08 @ 00:37:26
Postat av: elin

uppskattar dom också, fast jag ser ditt fejs varje dag...

2008-12-08 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0