Nytt nöje för mig...

Så var det gjort bullarna är i frysen så nu är det slappning framför TV
som gäller... det är jag förtjänt av.
Felix fick som vanligt mycket uppmärksamhet när mormor var här;)
En ny grej han tycker är kul är att ligga och låssas sova... så både täcke och
kudde hamnade på köksgolvet ;)
Som han skrattar när man säger att han har somnat... =)

FELIX sover...




Nu är jag vaken..hi..hi



Han ska alltid ha det rosa örngottet på kudden sötisen ;)
Jag hade det när jag var liten så där ser du L han har även arvegods...

Måste tipsa om ett nytt nöje jag har skaffat mig.
Gå på youtupe å sök på pimples...
Men är ni kräsna gör inte det men jag skratta så gott...hi...hi
Har väll sjuk humor men har aldrig själv sett så stora finnar.
Fattar inte hur så mycket kan rymmas i en finne inte för att dom är direkt små.

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha vist var det vidrigt. men nina jag och du har ju samma typ av sjuk humor när det gäller finnar =)

2008-12-10 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0