Singstar beroende ?


Singstar är ju beroende framkallande...hi..hi
Ikväll var det jag och syrran som satt fast igen Elin va oxå med ikväll.
Det var bara Jessica som fattades :(
Men hon fick va med igår på ett hörn ringde faktiskt hon å söng en
fannfar så hon slapp inte undan...

Vi myste med ljus å allt det är ju inte länge kvar innan julen ska bort.

        

ABBA var även kvällens val.
Måste utse Elin som kvällens solklara segrare...
Jumboplatsen till faller mig... inte kul ..hi..hi

Elin dominerar



 

ABBA FÖR HELA SLANTEN

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kommer och sjunger en annan kväll! =)

2008-12-28 @ 10:55:27
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: elin

Haha! Me rules! ;-)

Beroendeframkallande var ordet...

2008-12-28 @ 14:16:45
Postat av: Nina

Jessica, jag kommer att hålla dig till det... =)

2008-12-29 @ 12:17:02
URL: http://ninakortogott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0