Städat inför "Min dag" ;)

Nu har jag städat... som alltid så skjuter jag upp saker å ting men men nu
är allt föberet för den stora dagen;)
Igår kväll var jag å gratta Elin for helt solo gud så skönt de va missförstå mig inte
älskar mina killar men lite egentid är ju inte helt fel.
Nä inför imorgon är det bara tårtan som ska fixas det blir efter jobbet inen kommer före 18
ändå...hoppas jag...

Nu är det du duschen plus lite brunutansol=)
En sak som är skönt inför morgondagens arbetsdag är vi ska alla ha samma toppar
på oss så man behöver inte komma på nå att ha på sig.
Men måste fixa nån kofta att ha till...mm...alltid är det nå kanske köpa nå nytt =)
Det kan man ju se som ett paket till sig själv ... I like... inte dum ide`e

Kommentarer
Postat av: emma

grattis vännen på din födelsedag:) massa kramar från oss

2008-12-12 @ 10:45:30
Postat av: maria

Grattis vännen. Kramar från nathalie jasmine maria och magnus

2008-12-12 @ 14:15:35
Postat av: Jessica

GRATTIS vännen på din dag...ses snart....

2008-12-12 @ 16:06:31
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Marlina

Grattis vännen! Hoppas din stora dag blir allt vad du önskat och lite till, de förtjänar du! pussar och kramar från mig. resten av gänget är oxå me på ett hörn =)

2008-12-12 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0