Ett jävla tjatande om att jag ska starta om min blogg!!

Jag vet att jag är en populär och intressant kille *ler*
Och att ni alla saknar min blogg, så jag ska glädja er och göra ett litet inlägg här hos min flickvän.
Tyvärr måste jag förkorta det järnet, annars is ingen läsa detta.

Men äntligen har det vita guldet ramlat ner på marken och min nya underbara skoter är på ingående.




Men det finns även naktdelar med denna årstid......denna jävla julrush.Tur man är smart och förebyggande för denna stress, så jag har redan hunnit fixa alla klappar jag ska köpa.Men denna NIna som jag delar möbler med blir värre än ett barn i december.Först en massa snack om att man inte ska glömma att hon fyller år den 12 (Går inte att mista, tjatar om det i flera månader i förväg) Sen alla dessa julklappar, ståhej och vart vi ska fira julen.Det är tydligen viktigt att hennes tradition ska fortlöpa.Hennes pappa och syrra på förmiddagen, och mamma och syrran på eftermiddagen.Sen spelar det ingen roll att jag oxå har en familj.Fick Nina bestämma skulle vi fira jul hemma varje lika dana jular år in och år ut(tur att vi har ett udd förhållande där det är jag och inte tjejen som bestämmer) Anser att det är de små barnens dag, typ Felix och inte dom som fyller 27!

Vet inte vad jag ska skriva mer, ska kursa imorgon, sen blir det stuga till fredag och plankstek som jag väntat på sen i sommras på lördag hos några vänner.

Lynx lungt alla glada läsare // Flien76

Ps.Ola.....tycker du ska köpa en -09 med det nya chassit....tror du kommer ångra dig annars och slipper byta igen nästa år.ds.

Kommentarer
Postat av: Nina

Som ni ser är det L som har varit in här... ;)

Vi firar med hans familj vart annat år, men i år är det min familjs tur inge mer konstigt än så L !!!

De är ju bra att du kommer ihåg när jag fyller år, vet en annan som oxå gillar pressenter;)

2008-11-26 @ 23:58:58
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: L

Nina....vi har firat med dina föräldrar alla år sen vi blev tillsammans! inte med mina!

2008-11-27 @ 00:01:02
Postat av: Jessica

Har jag missat ngt? Är det hos "mig" det är plankstek på lördag?

Shit, nu måste jag handla, och städa, och diska och...... =)

2008-11-27 @ 00:23:51
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu Lars blir det äntligen av.....plankstek =) Vi är sena av oss. Men den som väntar på något gott......Ses på lördag=)

2008-11-27 @ 13:32:01
Postat av: Mona

för att rätt ska vara rätt. 2005 firades julen i Böle. 2006 var ni med ninas familj (vi var med dennis familj och åsa på niclas sida), 2007 hos ninas och lars jobbade (och bergströms var i älvsbyn hos oss). vad händer 2008???

2008-11-27 @ 18:01:23
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0