Vågen pekar uppåt

Ett under att man inte rullar fram efter gårdagens matintag...
De blev lunch på Ängeln! Sen bar de av till Lila på 1års kalas.
Marlina är som ett proffs på att baka. Hon hade gjort pollykaka
som jag bara älskar. Plus tårta o flera sorter bullar o kakor...
Behöver man säga nå mer...

Sen bar de hem så då var de middag med fetaost fylda köttfärsbiffar
å gräddsås... När de är söndag är de ju standar med film så då blev de chokladpudding
med grädde och frukt. Just ja jag glömnde även en Mariann påse slank ner...ops..
OJ oj inte konstigt att vågen pekar uppåt ;)

Lagom slö idag så de blir ingen tur i vår hus idag blir sen iveckan istället.
Nu bara soff/ sängläge ikväll.
Blev inte ens av att fixa färgen i håret de få bli på torsdag när E ska hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi...ditt intag av mat och fika motsvarar mitt intag av ngt annat! =)

2008-11-03 @ 19:36:22
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: sara

Jag kan bara skriva och säga att dina hemgjorda fetaostfyllda köttfärsbiffar var "to die for"!

Blev dock lite illamående efter chokladpuddingen... Är hemma i Umeå nu, saknar er redan! Sen är det vä bara att konstatera att du + jag + hårfäg= inte så lyckat alltid ;-)

Stora kramen!

2008-11-03 @ 21:34:37
Postat av: Nina

Vet inte igentligen vilket intag som var nyttigast;)

2008-11-05 @ 09:49:24
URL: http://ninakortogott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0