Laster

Förstår att ni alla har väntat på att läsa mina laster...
Tycker själv att de är kul att höra andras för att då kan man känna igen sig.
Så kom igen upp till erkännande alla där ute  ;)

* ciggen  ( vill inte skriva rökar känns så fult undra va de beror på...) 
* Coca-cola kan bara inte va utan. Brukar trösta mig med att jag inte dricker kaffe.
Alltid ska man skylla på nå!
* skräpmat gillar jag i alla de former.
Bäst J brukar säga jag är Anna Skippers värsta fiende.
* Vänta med allt tills sista minuten

Blir deppad av att göra denna lista så nu slutar jag... hi hi
Ska ta tag i städningen nu som jag skjutit upp.. hi hi


Kommentarer
Postat av: Anonym

angaskera dig i hemmet istället för att svamla och skriva här.....det tar bara tid och du är för lite känd för att det ska bli nå pengar......mvh//L

2008-09-15 @ 21:52:15
Postat av: Jessica

Haha...jag ska ringa Anna Skipper och skicka hem hon till dig. Kanske kan jag också få vara med på ett hörn...har också en hel del laster!

2008-09-15 @ 22:01:26
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0