Mammas stora dag...

Nu har den stora an med fotografering paserat.
Tror att de gick bra han hade då på sig samma kläder som jag hade lagt fram dagen innan.
Tyckte själv att jag var smart å la fina extra kläder i väskan ifall en olycka skulle hända.
Typ hälla hela lunch talriken över huvudet tro mig skulle inte va omöjligt...
Vissa tyckte att jag surrade alldeles för mycke om denna kort tagning på lunchen.
Men började fantisera om att dom kanske skulle kamma han ni vet så där så de ser kammat ut...
Nä vissa tyckte jag kunde ringa dit å ge en utförlig redovisning om hur han skulle se ut om de nu va så
j**la viktigt. Tanken slog mig ett tag men som tur var stoppade jag mig själv.
Vill ju inte dom ska tro att man är helt knäpp på dagis.
Intalade dock mig själv att de kan ju bara vara lite scharmigt med lite snor, mat, och färgfläckar.
 Med en snygg kammad bena till..;)
Annars har de inte hänt så mycke mer idag. Var därmot skönt att jobba igen.
Kampanj byte nu så de är alltid kul men varmt i skyllten. Man känner sig ordagrant
sig som en apa i en bur..hi..hi...
Har därmot städat så imorgon är de mys o slapp kväll tror jag.
Borde därmot färga håret snarast måste nog ta å flörta med bäst E ;)

Så här snygg var han iallafall :)
Inte lätt att ta ett kort på en 2 åring som inte vill sitta still eller ens va med på kort...
Som ni ser på kortet städade jag inte felansrum... De for bli en annan dag.





Kommentarer
Postat av: Moster

Nu är det bekräftat... Världens vackraste,mest underbara och charmigaste pojke!

2008-09-23 @ 09:05:58
Postat av: Jessica

Ni har en underbar 2-åring! Pöss!!!

2008-09-25 @ 14:12:15
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0