Moffa o Asta

Jaha då sover snart bägge killarna i la`familjen.
Dags för egen tid försökte vila när felan kom hem men de går inte alltid som man tänkt sig...
Nu är då toan färdig för att plantera rosenblad i... ;)
Har än bara provat vattna å de gick bra de... Vissa tycker nog att jag har haft mycke egentid men
när man är sjuk tycker jag inte de räknas ;)
Så nu är de mys i soffan med världen skönaste filt som felix fick av
sin moster i julklapp... Tack..den värmer:)
Tror den är så mysig tack vare mönstret de är röda får super kvall har tvättat den flera gånger.
Ska verkligen ta tag i att lägga in lite bilder imorgon men om de blir jobb så kommer bilderna
in först på kvällen ska ta å lägga mig nu för då kanke jag kryar på mig fortare...
Oj jag glömde pappa var för bi ikväll. De var Felix som ville han skulle komma, så han ringde...
Moffa komma, Asta å
Asta är pappas hund men felix äger visst hon oxå enligt han o moffa ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag längtar HEEEEM, vill också träffa Felan, L, Nina, Moffa, Asta, Mamma och Å.... Det är synd om mig!

2008-09-19 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0