Väska laddaad med ångest å trygghet?

Här igen...
va beredda på många inlägg idag när jag är hemma alldelse själv :(
Har städat ut min väska liggandes i soffan. De kommer nog att glädja mång...
Allt för många ha fått stå o vänta medans jag har letat fram deverse grejs ;)
Så tjejer nu kan jag snappt hitta nycklar o tändare. Lyckan är total.
Men känns ändå lite ångest fullt att ränsa för väskan ger trygghet å den är en del av mig...
Kan nån förstå känslan av de? eller kanske är de bara jag men så är de.
Kan lova att de blev en hel del min väska är inte liten har funderat på att köpa
en ny som är mindre men en väska är ju väldigt personligt för mig tydligen.
En bra nyhet är att jag hittade laddaren till kameran :) Vissa har inte ens vetat att den var borta men får veta de nu men nu är den tillbak ingen skada skedd.  Jag vet att jag är slarvig... ska nu försöka sätta in lite bilder...
Få se hur de går.. hi .. hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0