Helgsumering...

Här kommer helgen i bilder...

Efter jobbet drog jag och Felix till mormor för mat.
Alltid bra att få komma till dukat bord =)

När vi var där blev Felix bad sugen så jag passade på att ta en dusch...
Felix vill ju sen alltid se hur snygga vi blev i spegeln sen.
Men den här gången ville han även att vi skulle ta ett kort på oss nu bjuder jag
på mig själv med ett kort just utstigen ur duschen...



Nu kommer det på den snygga killen...





Sen hände det inte så mycke mer den kvällen förutom TV tittande.

Lördagen var det jobb som stod på schemat så det var bara att lämna Felix hos mamma.
Tycker inte att det är allt för farligt att jobba en lör det är ju en kort dag.
Men av döma av kortet så såg jag inte allt för munter ut... hi..hi

Jag när jag just lämnat prinsen hos mormor... Hoppas man såg gladare ut på jobbet... hi..hi

 

Efter jobbet blev det en promenad med mamma och Felix så han skulle få vila.
Blev liten tur strömnäs. Norrapitholm.
Vi kom lagom tillbax tills Felix vakna och middagen stod på bordet.

Sen var det dags för mammas nya kristallkrona att komma upp i taket.
Älskar verkligen min mamma men ingen kan va så noga som hon...
Så man våga då inte hjälpa till... hi..hi.. för man kanske skulle göra nå litet fel ;)
Bara sitta å se på när hon fixa...
Vet att du läser mamma men ta det på rätt sätt....

  

Nu är den äntligen på plats... Utan nå fel ..hi..hi



Sen var det bara Robinson och godisätade som hände.
Plus en liten tur med bilen på guppigupp vägen Felix tycker det är sååå kul och även jag...
Det händer inte jämnt så mycket mer en fre och lördag men det är helt OK för mig.

För ni som undrar var L på stugan och körde skoter där... blev ni överaskade ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Ni är snygga båda två. Hoppas att allt är bra med er! Var bara tvungen att titta in på din blogg igen. Hittade nämligen en tröja på H&M:s hemsida som fick mig att tänka på dig. Nämligen en DALLAS tröja med en bild på de som är med.

Ligger under toppar/ kortärmat



Ha det bra kram kram

2009-04-19 @ 20:56:44
URL: http://louisesundstroem.blogg.se/
Postat av: Sara

2009-04-20 @ 10:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0